Rychlé vyhledávání    
 
 
Profesionál dne
   
 
Nabídka
 

Správa PPC reklam

 

Správa PPC reklam je součástí internetového marketingu, zaměřená na propagaci zboží a služeb pomocí reklamy. PPC reklamu nebo-li "pay per click" může znát pod pojmy Sklik nebo Google adwords. PPC reklama se platí od kliku a na některé druhy zboží a služeb je velmi vhodná, protože potenciální zákazníci nemusí hledat požadované zboží v e-shopu, ale má nabídku hned na očích.

 
  Vyberte okres
Okresy české republiky
 




 
 

Andrea Veselá - Správa PPC reklam

 
Obchodní názevInzerce na zahraničních portálech
MěstoPraha 8
Hlavní náplňNabízím inzerci na zahraničních portálech, více než 12ti zemích jako například Německo, Rakousko, Švýcarsko, Holandsko, Polsko, Itálie, Maďarsko a další. Prodávejte starožitnosti, nabízejte apartmány a inzerujte svá štěňata nebo koťata v cizině pohodlně a levně. Více informací na webu. Vše se zárukou.
 

 
 

Petr Vomáčka - Správa PPC reklam

 
Obchodní názevPetr Vomáčka
MěstoOldřiš
Hlavní náplňWebdesign (tvorba internetových stránek a aplikací), SEO optimalizace, inkbuilding, SEO analýzy, PPR reklama (Pay Per Click), propagace eshopů. Poradenství a realizace
 

 
 

Jaroslav Janda - Správa PPC reklam

 
Obchodní názevJaroslav Janda
MěstoPraha - 10
Hlavní náplňHlavní náplní mé práce je pomoc klientům k větší výkonnosti jejich PPC kampaních. Specializuji se na malé a střední firmy, které nechtějí nebo nemohou utrácet v reklamních systémech hromadu peněz a z této částky chtějí vytěžit maximum. U klientů vždy používám veškeré vhodné novinky v reklamních systémech.